glimm blog

Jordan in slow motion

No no no jak na Nike przystało reklama jak zwykle udana. Chociaż nie wiem czy koszykarze nie mogliby tutaj chwalić się lepszymi umiejętnościami. Może nie rozumiem ale nie podoba mi się jak nie trafiają do kosza, może niesie to za sobą jakiś przekaz ale ja go niestety nie ogarniam. Bardzo podoba mi się moment kiedy piłka opada na ziemię w 1:50, ogólnie w materiale idealnie współgają film i muzyka. Zastanawiam się czy nie za elegancko wyszedł ten streetball, chociaż wydaje mi się, że ta stylizacja jest celowa ale czy napewno jest to dobre rozwiązanie, nie wiem. Dobra koszykówka kojarzy się przecież z bardziej zjawiskową grą, a tu co to widzimy jest nawet nieco żałosne. Koszykarza też raczej nie kojarzymy z nażelowanym włochem jakimś, prawda? Wygląda to raczej na parodie reklamy :)

Kategoria: reklama

One Response

  1. glimm pisze:

    nie no, co to ma być to ja już nie wiem. Nie znalazłem żadnych informacji na temat tej produkcji więc nie mam pojęcia co to jest ale spostowałem to bo na swój sposób ma coś w sobie…

Skomentuj

