glimm blog

Hello world!

Wiedziałem, że ten czas nadejdzie. Rozpoczałem pisanie bloga już po raz 3. Niktórzy moga sobie pomyśleć, że jest to wina mojego niedbalstwa i lenistwa ale…no dobrze w mniejszym stopniu macie racje. Jednakże pisząc ten post oznajmiam wszem i wobec, że tym oto blogiem będe się opiekował nadzwyczaj sumiennie, tak. Jak zwykle nie ma własnej szaty graficznej, póki co nawet domeny i skrawka własnego serwera ale z czasem to się zmieni. Zakładając poprzedni blog skupiałem się bardziej nad tym jak ma wyglądać niż na treści, dlatego teraz chce postąpić inaczej, tzn skupie się przede wszystkim nad treścią i na zdobywaniu subskrybujących bo na tym mi bardzo zależy. No cóż, życzcie mi powodzenia :)

Kategoria: inne

3 Responses

  1. Powodzenia! Podobnie jak ty zanotowałem 3 podejście kilka miesięcy temu.

  2. glimm pisze:

    A Nie dziękuje ;) No teraz chyba nie zrezygnujesz. Wykopali Cie ostatnio także oglądalność masz sporą, głupio byłoby teraz to tak rzucić.

  3. Ta „wykopowa” oglądalność utrzymuje się przez 2-3 dni, później wszystko wraca do normy (wcześniej już tego doświadczyłem). Poza tym nie piszę tego bloga dla słupków (chociaż to miłe, że komuś chce się jeszcze czytać).

Skomentuj

